torsdag den 9. august 2012

Barbie til naboen

Naboens datter havde spurgt om jeg ville lave en kage til hendes 6-års fødselsdag, og hun fik selv lov til at bestemme hvad det skulle være.
Hun bestemte sig for en Barbie-kage som skulle være som en regnbue, så det måtte jeg jo igang med.
Eftersom det skulle være en rgnbuekage kunne jeg ikke bruge de der forme til barbie-kager, så jeg måtte ud i at skære til så det lignede en kjole.


Det endelige resultat. Synes hun blev ret god.


Hun blev lidt bred over hofterne, men der skulle være kage nok til 30 børnehave-børn, så der var ikke andet for.


Synes det er vældig smart med de der Barbie "overkroppe" som man bare stikker ned i selve kjole-delen, og vupti så er der en Barbie-kage.



Regnbuen indeni kjolen.



Kagen er en almindelig mazarinkage der er lagt sammen og smurt op med Italian Merinque Butter Cream. Det er første gang jeg bruger IMBC, men absolut ikke sidste gang. Det er vildt nemt at smøre op med og synes det smager godt.
Alt det kage der blev skåret fra for at lave kjolen blev brugt til at lave trøffelkugler som også kom med i børnehaven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar